Hey Ho, Let's Go! - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van cindy havinga - WaarBenJij.nu Hey Ho, Let's Go! - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van cindy havinga - WaarBenJij.nu

Hey Ho, Let's Go!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg cindy

28 Februari 2007 | Indonesië, Yogyakarta

Jaja!! Nu zit het er dan echt op hiero!
Dit is officieel het laatste bericht vanuit Yogyakarta!

Schoolkamp was echt heel erg leuk! De eerste dag en nacht was het met groep 3 tot en met 5, en de 2e dag en nacht met groep 6 tot en met 8.

De 2e dag was toch wel het leukst. Omdat je met die kinderen meer kan communiceren!

Ook hebben we 2 nieuwe vrienden gemaakt. Dolle neger en pinda.
Zijn geweldige kerels.. Hebben zo om ze gelachen! Nadeel is alleen dat ze tijdens bijbeltijd ( 2 hele uren!!) hun mond niet echt dicht konden houden..
Zorgde voor een hoop ongemak!
Maar alleen Nadine, Jenny en ik kunnen deze 2 geweldige mannen zien!
Duss.. dat is wel prettig, tenminste echte mannen voor onszelf!

Ja je las het goed, 2 uur bijbeltijd.
Maar het was best interessant om te zien!
Kinderen uit groep 7 en 8 verzorgden de muziek. Door als band te fungeren!
Was echt prachtig.
En er werd uit de bijbel gelezen. En ook nog iets heel vreemds dat ik zo niet uit kan leggen, dus dat ga ik ook niet doen nu.
Want ik heb me voorgenomen dat dit een kort verhaal wordt!
Aangezien ik in Bali en Lombok niet veel achter een computer ga kruipen (zonde van mn tijd) moeten jullie vast wennen aan het feit dat je minder te lezen zult krijgen.
En dus andere dingen met je tijd moet doen.

Dus ik dacht ik bouw het langzaam af door een kort verhaaltje!

Op het einde van het kamp werden we gezegend door de leraren en alle kinderen. Er werd een gebed voor ons gedaan dat we een goede tijd hebben op Bali en Lombok, en dat alles voorspoedig zal verlopen!
Heel lief!
Ook hebben we een heel verhelderend gesprek gehad met de sommige leraren over God en hun geloof erin.
Was echt een leuk gesprek.
Als ik erin zou geloven had ik al een hoop zonden begaan. Want hier is zoenen met je aanstaande man al een zonde.

Vandaag zijn we eerst ergens gaan lunchen! En natuurlijk wilden Dolle Neger en Pinda met ons mee.
Maar pff die twee konden zich dus echt niet gedragen!
Dolle Neger zat kei onbeschoft zijn ijsje te eten, en Pinda deed echt drie kwartier over zijn tomatensalade!
En toen ik ze terecht ging wijzen in dat restaurant begon Jenny te lachen. Ja dan nemen Dolle neger en Pinda me dus niet meer serieus!

Maar ik had gewoon tegen Pinda gezegd kom op, eet eens door we willen gaan!
En toen die tegen me zei:
' Dat maak ik zelf wel uit!'
Heb ik die tomaten gewoon tegen zn gezicht aangegooid!
En toen Dolle Neger zich ermee ging bemoeien heb ik hem ook bekogeld met tomaten! Kan me niks schelen dat die mensen in dat restaurant ons aan zaten te kijken!
Moeten ze zich maar gedragen!!
Komop we zaten wel in een gerespecteerd restaurant!

Nou na het eten hebben we even lekker bijgeslapen van het kamp. Om vervolgens onze tas in te pakken!
Wat een ramp!
Ik heb nog meer spullen bij me dan ik dacht, want mn tas zit bommetjevol!

Ik heb er een foto van gemaakt!
En nu zul je wel denken:
Waar gaat die tas met dat meisje heen??

Naar BALI EN LOMBOK duss verdomme! :)

Je bent een backpacker of je bent het niet! En ik ben dat dus duidelijk wel!
Zonnebrilletje op!
En klaar is Cindy!

Klaar voor het Paradijs..
Regenseizoen of niet, ik zal op het strand liggen, ik zal bruin worden!
En zo niet, dan zullen jullie mij pas eind april zien!
Want dan verblijf ik de eerste 3 weken dat ik terug ben onder de zonnebank!!

Ojaa.. het is trouwens 7 uur later op Bali en Lombok dan in Nederland!
Altijd handig, altijd fijn om te weten!

Ik heb er trouwens ook een plaatje bij gedaan van Bali.. Zodat jullie alvast een voorproefje krijgen van wat we daar allemaal zullen zien!

Ik zou zeggen:

Hey Ho, Let's Go!

Tot over 3 weekjes lieve mensen!

Kusje

  • 28 Februari 2007 - 14:08

    Kelly:

    Meis, heel veel plezier daar zo!!Maar da zal zeker goedkomen!
    Ik hoop da je bruin wordt haha eigenlijk nie dan lijk ik nog witter ;)
    Tot snel dames!!
    Kus Kelly

  • 28 Februari 2007 - 14:19

    Fieke:

    Veel plezier op bali en lombok, maar dat zal wel goed komen als ik de foto zo zie! Kus

  • 28 Februari 2007 - 14:24

    Fieke:

    Veel plezier op bali en lombok, maar dat zal wel goed komen als ik de foto zo zie! Kus

  • 28 Februari 2007 - 14:26

    Moeders:

    weer een mooi verhaal
    wel kort deze keer
    maak maar mooie fotos van bali en lombok er zal zeker wel een internet cafe zijn waar je ze erop kunt zetten veel plezier maar niet teveel in de zon
    en niets meer erbij kopen anders moet je nog een extra tas erbij kopen
    ik hoor wel hoe het daar is
    tot over drie weken

  • 28 Februari 2007 - 14:42

    Andora:

    hoi cindy,
    he veel plezier samen in bali en lombok. niet te veel kleren meer kopen, geniet van je vakantie samen. want als je terug bent kan je er weer tegenaan. en we hopen je met een mooi bruin kleurtje weer in schijndel te zien, tot dan groetjes en xxxxxx opa & oma & andora & adje en veel pootjes van boomer en max

  • 28 Februari 2007 - 14:43

    Sjan:

    hallo cindy
    veel plezier in bali en lombok maar dat zal wel lukken rust maar lekker uit niet te veel zon anders ben je dadelijk ook een pinda grapje en niet te veel winkelen want dan moet je nog meer sjouwen hoor nog wel van je heeeeeel veeeel plezier anders tot over 3 weken doeii
    groetjes sjan & herman

  • 28 Februari 2007 - 15:36

    Tante Wilma :

    Hoi hoi zo deze keer niet zo`n lang verhaal van je> wel leuk van pinda en dolle neger!!! zo te horen vermaak jy je wel hahaha nog ff en je bent weer thuis !!! nog veel plezier he!!!! houdoe wanne xxxxxxxxxx

  • 28 Februari 2007 - 17:39

    Ilse:

    Heej mokkel!

    Haha die foto! Echt lachen met die rugzak! Kukel je nie achterover zo?! Haha dat ding is zwaar joh!...ik kan het weten, heb namelijk op de scouting ook zoiets meegemaakt(shit meteen mun grote geheim verklpt).....da ding wordt zo tering zwaar na n paar uur lopen. Ik kon mun sokken zien door mun zolen heen. Dus 1 tip: Doe je dikke Spice-Girl-Zolen-Schoenen aan ;) Maar er komt nu wel n rielexte tijd voor jullie aan, heerlijk de zon!

    Fijne tijd daar

  • 28 Februari 2007 - 19:55

    Stefan:

    Dag meissie, je kondigde het al aan dat het een kort verhaaltje zou worden, dus ik d8 jaja dat zal wel... maar toch heb je het goed gedaan. Zal ik eens eerlijk zijn... hhaha in je verhaal las ik in het begin steeds bij-bel-tijd dus ik snapte er al niks van tot ik na ff lezen er 8er kwam dat het bijbeltijd was... stom he
    Ik ga ff eten spreek je snel weer

    groetjes

  • 28 Februari 2007 - 22:48

    Wtr:

    Heel goed cindy, breng die mensen maar is wat manieren bij!!
    Enne genietze he van je vakantie! Ben jaloers op je! Ik wil daar ook heen..

    Oh en ff heel wat anders, de rust is hier weer begonnen.. de carnaval is uit mn bloed alleen ben ik nu wel beetje verkouden en hoofdpijn.. je kent t welll

    Wouter gaat nu slapen en als het nu 7 uur later is bij jullie dan zul jij zo ongeveer wel een keer opstaan nu ;)

    Geniet ervan he!!en dan tot over ene paar weekjes (wanneer je terug komt als een blonde negerin)

    Dikke kus!

  • 28 Februari 2007 - 23:58

    Sander:

    veel plezier ! tips:
    Dreamland beach, Nyang Nyang beach, Geger beach,Kudeta beach-club (gezellig vanaf vrijdagavond) en Gili Trawangan Lombok !

    Kijk uit voor de Beach-boy's of Kuta-cowboys !! ha, ha,

  • 01 Maart 2007 - 10:38

    Janneke:

    Waaah!! Hoe vet is die tas!!! ;)

    have fun girl!!!

    KUS

  • 01 Maart 2007 - 13:04

    Hannelore:

    Super cool Cin! Maak maar veel foto's zodat ik lekker jalours kan zijn! ;)Ennuh.. zeg tegen je tas dat hij rustig aan met je doet. Veel succes en vooral.. Veel PLEZIER!

    Tot 'snel'
    KUS

  • 01 Maart 2007 - 19:19

    Dorien:

    Nou zo te lezen was je kamp wel geslaagd en zit t er nu op voor je. Ik hoop dat je nog veel plezier heb op bali en lombok en koop aub niet meer zo veel anders moet je straks nog thuis blijven als je terug bent ben je door je rug gegaan.Maar daar hou jij wel rekening mee he je bent immers nu nog blonder.En kijk uit dat je niet te bruin word he anders mag je er dadelijk niet meer in van ome jonnnnie je weet hoe die denk over kleurlingen hahahaha. Nou de gr en veeeeeel plezier daar dikke kus van ons doeidoei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Yogyakarta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2007

Home Sweet Home

16 Maart 2007

Ter land, ter zee en in de lucht!

09 Maart 2007

BAGUS!!!!!!!!

28 Februari 2007

Hey Ho, Let's Go!

23 Februari 2007

Carnaval, Godverdomme, Spice up your life!
cindy

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 969
Totaal aantal bezoekers 25011

Voorgaande reizen:

29 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: